Obserwatorzy

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Wymianka pod żaglami- prezenty:)

Jakiś czas temu wzięłam udział w zabawie-
 "Wymianka pod żaglami" organizowana przez Magda Z. 
Moją parą wymiankową była Ewa Uscillo
Dostałam od niej śliczną podusię z motywem żagla- niebiesko biała w paski:)
 Mój Synuś stał się jej właścicielem:) 
Bardzo się cieszył jak ją zobaczył.
Dostałam również słodkości 
i przydasiowe serwetki i śliczna kartkę też z motywem morskim.






A to prezenty jakie ja wysłałam Ewie:





7 komentarzy:

  1. Podusia śliczna:)
    Synuś będzie miał marynarskie sny na niej, a może zostanie marynarzem? Kto wie.....
    Pozdrawiam Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podusia jest świetna, nie dziwię się, że przypadła do gustu Synkowi! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super poduszka :) pozdrawiam Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza poducha [ ja uszyłam z rybą ] , a tak ogólnie to uwielbiam wymianki pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna poduszka! a co dostala od Ciebie Ewa?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna podusia i tez ciekawa jestem co za wspaniałości Ty wysłałaś

    OdpowiedzUsuń
  7. A kuku :-))
    Twoja poduszka też jest genialna :-))
    No i Ty sama też się napracowałaś :-))

    OdpowiedzUsuń