Obserwatorzy

środa, 19 sierpnia 2015

Wędrująca książka- Fanaberie

Tak sobie postanowiłam, że jeśli tylko będą chętne osóbki poślę w świat moją książkę:)

To właśnie przez wędrującą książkę wróciłam do czytania;) 



Posyłam do Was


"Fanaberie"
Jolanta Wrońska
Fanaberie - Wrońska Jolanta
Klara Werner, piękna właścicielka świetnie prosperującej sieci cukierni, ma kłopoty.
Obiecujący adorator właśnie okazał się nieporozumieniem, udziałowcy przestają jej ufać, a na dodatek na firmę ostrzy sobie zęby bezwzględny rekin biznesu Arnold Lejman.
Klara kiedyś odrzuciła jego względy – teraz musi za to zapłacić.
Ale od czego są przyjaciele oraz dorastające dzieci Klary, których sprytu i samodzielności chyba nie doceniała.
Czy uda jej się uratować firmę, ujść cało z finansowych tarapatów i nie popaść w inne, tym razem miłosne?
Emocjonujące rozgrywki biznesowo-uczuciowe, żywy język i barwne tło obyczajowe współczesnej Polski –debiut Jolanty Wrońskiej to znakomita powieść nie tylko dla bizneswoman.
Książkę bardzo lekko się czyta,
książka dla nas Kobitek;)
Zasady:
1. Zapisy do 15.09.2015 (dajemy czas urlopowiczką)
2. Na przeczytanie książki mamy 2 tygodnie
 ( kto przeczyta szybciej wysyła po skończeniu czytania).
3. Do książki dokładamy naprawdę mały drobiazg
(może być kupiony w sklepie).
4. Dokładamy coś słodkiego albo kawkę albo herbatkę
 (albo co tam uważacie).
5. Osóbki zapisane proszę o wpisanie się do książki na pamiątkę
 (zostaw po sobie jakiś ślad).
6. Zgłaszając chec udzialu prosze o pozostawienie adresu mailowego
 (żeby każda z nas miała ze sobą kontakt).
7. Zapisane osóbki proszę o podanie adresu do wysyłki:
Mam nadzieję, że weźmiecie udział:)

Zapisane osoby:
1. Kasia S
2. Anna Maksymiuk
3. Avrea
4. Anna Muszynska
5. Agata Fleszar
6. Aneczka
Zapraszam do zabawy:)

15 komentarzy:

  1. Ja jak zwykle jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. catrinka85@o2.pl a adres chyba mój masz? czy wysłać jeszcze raz?

      Usuń
    2. Mam ale wyślij jeszcze raz:) w tytule wpisz Fanaberia:)

      Usuń
  2. Ja także chętnie się przyłączam. Lubię książki polskich autorek o takiej tematyce. :) mój adres anna_charczuk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. pwenie ,że chetnie się przylaczę :)
    avrea73(at)gmail.com

    dziękuję za zaproszenie

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. tak jeszcze nie czytałam ,z przyjemnościa zobaczę co lubisz czytać :) rywalki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Kinguś to ja też się zapisuję witaminka24@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się bawię!!! Recenzja brzmi bardzo zachęcająco :)
    uaneczki@o2.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też chcę, bo ostatnio mało czytam a to mnie zmobilizuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Kinia i ja chętnie książke przeczytam;) harmonia@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też zgłaszam chęć przeczytania książki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesli tylko moge jeszcze z zagranicy??? EllaZajac@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo... a ja przegapiłam. Nio chyba, że jeszcze mogę tak na koniec się dopisać? :)

    OdpowiedzUsuń