Obserwatorzy

piątek, 3 lipca 2015

Moja metryczka- dekupagekinii

Ewa wpadła na genialny pomysł z metryczką:




1. Nick- dekupagekinii, imię- Kinga

2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?

Podziwiam wszystkie techniki, szycie, szydełko i druty, scrapbooking, Decoupage też.

3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza?

Ja zajmuję się Decoupage i na drewienkach i na świecach oraz na tkaninie;)

4. Trzy ulubione kolory to….. 

niebieski, zielony i czerwony (ale wszystkie kolory są w porządku no może jeden:)

5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to……. 

majtkowego różu

6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?

Z przydasi to serwetki ale ostatnio też coś do tworzenia kartek bo chciałabym zacząć coś z tym działać;) 

7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?

Raczej tak:) kolczyki i bransoletki, naszyjniki też ale mniej;) 

8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?

Lawenda bardzo ją lubię;) motyw morza, plaży 

9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)

Kawka to rozpuszczalna, herbatka każda:) 

10. Ze słodyczy to ja najbardziej….. 

wszystko;) jeśli nie ja to Synek lub Mężuś;) 

11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?

Tak, romanse, przygodowe albo takie co się fajnie czyta:)

12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki? 

Z kosmetyków to perfumy i błyszczyk:) i kolorowe mydełka:)

13. Chciałam jeszcze dodać....

mam 3 letniego Synka Arusia:), który ostatnimi czasy ma bzika na punkcje kota:)
Uwielbiam poduchy- "Jaśki" poszewki na poduchy:)

4 komentarze:

  1. Fajnie poznać cię trochę bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam tutaj i zostaję ;)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam tutaj i zostaję ;)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z metryczką jest świetny :) Jesteś ciekawą i wspaniałą osóbką :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń