Obserwatorzy

środa, 12 lutego 2014

Podsumowanie czekoladowej wymianki

Dawno mnie tu nie było:)
Nadrobię zaległości następnym razem;)
Teraz podsumowanie wymianki czekoladowej:)

Natalia F. -Puszkova 


ja - Aluan Paablem



Anulek - Magda B.



Magda Z.- Ewa Kwiatkowska 





Katarzyna Wyroba - Ania





Dominika B. - Ann S



Małgorzata Kozłowska- Świat według Basi



Kasia- Greenfog


Aleksandra Sz. - Szczypta Magii



Iwona Piotrowicz- Anna Muszyńska


Tesa 57  - Anna Iwańska
 


Agnieszka- CreaDiva



 mrumru- Joanna Perfecka


Asikowy kącik- Dżej nej




...anielskie tchnienie... (brak fotki)- hubka 38


Anko- kwiatkasia



Joanna J. -Czarna Dama


szczęśliwy zakątek- sosnowy gaik


Wstawiłam te fotki co mam:) reszta osób może dosłać to uzupełnię. 
Dziękuję za zabawę ( nie było łatwo z ta wymianką:( )

10 komentarzy:

  1. To były jakieś komplikacje?
    U nas poszło gładko :)
    A tutaj jest post z podsumowaniem :)
    http://zaczarowanypapier.blogspot.com/2014/02/podsumowanie-wymianki-czekoladowej.html

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za zorganizowanie tej genialnej wymianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za wymiankę przede Wszytkim Organizatorce za pomysł, trud i wysiłek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty wymiankowe rewelacyjne :) Dziękuje za udaną zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje za zorganizowanie tak smacznej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo dziękuję za organizację:)

    OdpowiedzUsuń