Obserwatorzy

sobota, 11 kwietnia 2015

Wymianka Imieninowa Kartka i przydasie

Wymianka 

Imieninowa Kartka i przydasie






Zasady wymianki:




1. Kartka ręcznie robiona



2. Przydasie .... 

  • serwetki
  • coś do robienia kartek
  • wstążki, kokardki
  • mulina
  • co tam jeszcze uważacie


3. Coś słodkiego



4. Kawka lub herbatka 



5. Zapisy do 11.05.2015 
w komentarzu proszę podać datę imienin
(maksymalnie 3 osoby w danym miesiącu) 



6. Zaraz po zapisaniu proszę o adres do wysyłki paczuszki nerwusia@wp.pl 



7. Po 11.05 roześlę kalendarz wraz z adresami do wysyłki

8. Paczuszkę należy wysłać kilka dni przed
 imieninami ( 2-3 dni)

9. Będę przypominać o zbliżających się imieninach 

10. Proszę o fotkę paczuszki jaką wysłałyście 

11. Po każdych imieninach będę robić podsumowanie

12. Zabawę zaczniemy 
od 20.05.2015 a skończymy na 20.05.2016


13. Mam nadzieję, że znajdą się chętni:) 


Zapraszam do zabawy:) 


Kalendarz imienin:


maj


 29 maj magdus208


czerwiec

16 czerwiec Alina


24 lipiec dekupagekinii


lipiec (zamknięty)



1 lipiec Klara D.
26 lipiec sosnowygaik

26 lipiec Anna Muszynska

sierpień

11 sierpień 

26 sierpień Ke$ha DIY 

wrzesień 

17 wrzesień justyna9ewa


październik (zamknięty)


21 październik Ula K.

29 październik mlenka


29 październik Pasje Violi

listopad

grudzień


4 grudzień Świat według Basi


24 grudzień hubka38

styczeń 


luty 


5 luty Agata Baran


marzec

13 marzec CreaDiva



31 marzec misiek77

kwiecień 


maj do 20 

34 komentarze:

  1. super!!!!!!!!!!! ja oczywiscie chętna1 Imieniny- grudzień, banerek wieczorkiem. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję się imieniny 1 lipca

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba taka wymianka. Imieniny 26 lipiec

    OdpowiedzUsuń
  4. O, i właśnie o taką wymiankę chodziło! Z miłą chęcią się zapisuję a moje imieniny są 13 marca :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna zabawa :) Życzę powodzenia i udanej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znowu mnie tu przygnało ... Fajna ta wymianka, ale Kochana jeśli dobrze zrozumiałam, bo ostatnio troszkę zakręcona jestem, robimy karteczkę imieninową dla każdej wpisanej duszyczki w danym miesiącu, taaak? Jeśli powiedzmy dziewczyn jest 30, to ja muszę w sumie zrobić 30 karteczek i tyle samo powinnam w swoim czasie też dostać? ...
    Bo jeśli moja łepetynka dobrze załapała, to może bym się zapisała, lubię karteczki i robić i dostawać :-)
    Ja kwietniowa jestem, 20.04 imieninki :-)
    A banerek wkrótce ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak:) dobrze zrozumiałaś:) ona o tyle jest łatwa, ze tylko kartka i przydasie;) i nie trzeba robić żadnych drobiazgów:)

      Usuń
  7. Dziękuję za zaproszenie do wymianki - choć jest kusząca, to jednak nie skorzystam. Może innym razem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna wymianka, fajny pomysł, ale niestety biorąc pod uwagę że bedzie trzeba wysłać w miesiącu kilka przesyłek = zrobic kilka kartek , to ja niestety nie mam na to czasu . Ale oczywiście życzę Wam udanej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu maksymalnie 3 osoby w miesiącu :) no chyba, ze Ty też jesteś 26 lipiec to wtedy zrobimy wyjątek i w lipcu będzie 4 osoby:) ale tak to max 3 osoby:) Wydaje mi się, że nie będzie więcej:) hehe masz jeszcze czas do 11.05 jak coś to zapraszam:)

      Usuń
    2. Mnie też się pomysł podoba, ale niestety przez pewne zawiłości życiowe mogę się nie wywiązać, więc póki co pasuję. Powodzenia w wymiance, chętnie będę podziwiać Wasze karteczki :)

      Usuń
  9. Fajna wymianka, fajny pomysł, ale niestety biorąc pod uwagę że bedzie trzeba wysłać w miesiącu kilka przesyłek = zrobic kilka kartek , to ja niestety nie mam na to czasu . Ale oczywiście życzę Wam udanej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zaproszenie i zapisuję się :)
    Tylko, że ja obchodzę imieniny 2 razy w roku hehe :)
    Ale wybieram wrzesień - 17 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja też się zapisuje ale banerek dam wieczorkiem. Imieniny mam 29 października. Taka wymianka mi się marzyła a przegapiłam urodzinową u Hubki :). Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za zaproszenie ;) ale nie czuję się jeszcze na tyle "silna" jeśli chodzi o kartki, żeby się tak porwać na taką wymiankę ;) dopiero zaczynam i wolę trochę się jeszcze pouczyć... no i biorę udział w wymiance urodzinowej u Hubki, więc pewnie miałabym problem, żeby się wyrobić czasowo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziekuje za zaproszenie,ale widze że lipiec już zamkniety ,a Anny od zawsze tylko raz w roku w lipcu:) serdecznie pozdrawiam ...lipcowa Anna

    OdpowiedzUsuń
  14. to ja się zapisuję Imieniny 4 Grudnia

    OdpowiedzUsuń
  15. Kinia ja się piszę :) :) imieniny tak jak na Wiolę przystało 29 październik i widzę, że jestem druga w kolejce na ten dzien ;) adresik mój już masz

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zabawa i ja też, ja też chcę wziąć udział! :) moje imieninki są w sumie niedługo 29 maj :) zaraz zawieszam banerek i wysyłam adresik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dobra raz kozie śmierć, mam nadzieję, że z wszystkim się wyrobię. A imieninki mam w dniu urodzin, czyli 31 marca

    OdpowiedzUsuń
  18. Troszkę biję się z myślami, bo jestem początkująca i nie wiem czy moje kartki spełnią Wasze standardy - imieniny mam 21 października, więc jeszcze bym się załapała...

    OdpowiedzUsuń
  19. a co tam, jak biorę udział w wymiance urodzinowej to niech będzie też imieninowa :) 5 luty ! :):):) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję Ci bardzo za zaproszenie, ale tym razem nie dam rady, ponieważ rok mam bardzo pracowity! Może następnym razem....pozdrawiam i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam, w marcu nasza poczta mnie bardzo zawiodła i kilka dni się zastanawiałam czy wziąć udział w kolejnej zabawie, gdzie jestem zdana na siebie i pocztę. Ale daję poczcie szansę na wywiązywanie się z zobowiązań wobec klientów i zapisuję się do wymianki imieninowej. Przyznam, że wolę robić upominki niż kartki, jednak obiecuję się przyłożyć także do karteczek. Pozdrawiam:))
    Imieniny obchodzę 16 czerwca

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za zaproszenie wymiankowe, jednak niestety doba jest za krótka i ja jestem nie za bardzo kartkowa, właściwie nigdy jeszcze nie robiłam kartek więc chętnie będę podglądać Wasze wymianki, ale sama nie wezmę udziału, może następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam serdecznie mam pytanko czy moga sie zapisywac osoby mieszkajace za granica?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jestem bardzo chętna ♥ Imieniny 26 sierpnia ^^
    Spodobały mi się wymianki, znaczy wzięłam udział dopiero w jednej, ale to strasznie miłe jak ktoś coś wysyła i jeszcze dołącza jakiś liścik ^^ Moje lodowe serce w diamentowej powłoce wtedy topnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zabawa świetna :) Chętnie bym wzięła udział, ale moje imieniny już były 4.05.Co zrobić by dołączyć :)

    OdpowiedzUsuń