Obserwatorzy

środa, 2 września 2015

Podaj dalej HEARTMADE


Jakiś czas temu zapisałam się na 

baner

Dostałam prezent od Agnieszki prowadzącej bloga Nie z Chin.

Dostałam od niej 8 tulipanów 4 czerwone i 4 niebieski do tego były jeszcze kolorowe korale:)

Bardzo ale bardzo ucieszyłam się z prezentu. Zawsze marzyły mi się te tulipany:)

Zapraszam do Agnieszki na bloga można u niej wiele ciekawych prac zobaczyć;)

Kochana bardzo serdecznie 
dziękuję za prezenty- trafione 100%.




Jutro moja paczuszka pójdzie 
w świat do kolejnej uczestniczki z listy:)

Dziękuję za super zabawę;) 

11 komentarzy:

  1. Ale Ci zazdroszczę tych tulipanów! Tez mi sie takie bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne prezenty, ale te tulipany to rewelacja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tulipany są na prawdę świetne, jest czego pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne te tulipay ale to korali zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny upominek! Śliczne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne tulipany a korale piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajną paczuszkę otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzieś już widziałam szyte tulipany. Są rewelacyjne. Ty również piękne otrzymalas.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo cieszę się, że trafiłam z tym upominkiem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń