Obserwatorzy

piątek, 22 stycznia 2016

Podaj dalej.....

Przychodzę tylko na chwilę:)
Tydzień temu dostałam o
d Lidzi prezent  w zabawie podaj dalej...
 
Oto co dostałam od Lidzi:
 
 
Lidzi bardzo serdecznie dziękuję za prezenty:)
 
Tym samym 2 pierwsze osoby, które wyrażą
chęć zabawy dostaną ode mnie prezenty:)
Jeszcze do końca tego miesiąca wyślę zaległe prezenty,
część już poszła w tym tygodniu.
 
I moje zaległe zabawy będą dokończone
i na dzień dzisiejszy musze odpuścić tego bloga:(
 
Przepraszam tych, których zawiodłam
z nieterminowym wysłaniem paczuszki:(
 
Przepraszam:(
 

5 komentarzy:

  1. To ja proszę mnie wpisać, chętnie się pobawię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuu co się stało, że odpuszczasz bloga??? Przestawiasz się tylko na sklepik?

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne są te prezenty od Lidzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty otrzymałaś Kingo :)

    OdpowiedzUsuń