Obserwatorzy

poniedziałek, 30 września 2013

Kartka urodzinowa dla Oliwki

Kartka urodzinowa dla Oliwki

Oliwia jest Niestety ciężko choruje, 6. września 2012 roku zdiagnozowano u niej białaczkę.
Jej wielkim marzeniem jest dostać bardzo dużą ilość urodzinowych kartek. Dla Nas to jest krótka chwila, a ona będzie bardzo bardzoooo szczęśliwa.

Wystarczy jedna kartka aby zobaczyć jej uśmiech, niesamowitą iskierkę w oczach , która będzie płonąć coraz mocniej z kolejną kartką.

27. Października skończy 6 lat

Tak niewiele potrzeba, aby sprawić radość i zobaczyć na jej twarzyczce wielką radość chociaż przez chwilę...
P.s znamy marzenie Oliwci......uwielbia lalki "MONSTER" i wszystko co z nimi związane:))

Mam nadzieję, że uda się zebrać dużą ilość kartek dla Oliwki

Adres:
Oliwia Gandecka
ul.M.C.Skłodowskiej 11/26
65-001 Zielona Góra


"Uprzejmość tak mało kosztuje, a tak wiele można za nią kupić. "

UDOSTĘPNIJ TO WYDARZENIE I ZAPROŚ ZNAJOMYCH , IM WIĘCEJ OSÓB WIE TYM LEPIEJ ! Kochani, przypomnijmy sobie gdzie znajduje się najbliższa skrzynka pocztowa! 
 
 
http://www.eetoilee.blogspot.com/
 

8 komentarzy:

  1. Z wielką przyjemnością wyślę urodzinową kartkę
    Bardzo miły pomysł by sprawić przyjemność Dziewczynce
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. także u mnie dodałam tego posta :) karteczka oczywiście wysłana do Oliwki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że to świetny pomysł :) przekazałam tego posta dalej . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro wstawię ten post również u siebie. Karteczkę oczywiście też wyślę:-) Nie można obojętnie przechodzić koło ludzkiego nieszczęścia! Nie wielkim nakładem i chęcią można umilić czas i wywołać choć na chwilę uśmiech na twarzy Oliwki. Bardzo fajnie, że wyszłaś z takim pomysłem i mam nadzieję, że będzie wiele chętnych!!!
    Pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Już coś kombinujemy z dziewczynkami;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach!
    Już kartka frunie do Oliwii.
    Wspaniała idea.
    Dziękuje za cudny post.
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  7. W odpowiedzi na Twój komentarz: niestety do zabawy "podaj dalej" zgłosiłaś się jako trzecia, a ja, choć bardzo bym chciała, nie mam czasu, żeby przygotować tyle podarunków ;(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie że wspomniałaś u siebie na blogu o kartce do Oliwki, jest jeszcze jedna dziewczynka, która czeka na kartki urodzinowe - Majka info również u mnie na blogu, wyślij mi na maila adres na podaj dalej :)

    OdpowiedzUsuń