Obserwatorzy

poniedziałek, 2 września 2013

Liebster Blog

Dostałam wyróżnienie od aniutka_85.
Bardzo mi miło i serdecznie dziękuję za wyróżnienie:) 


Co to jest wyróżnienie:
Otóż to nagroda za "dobrze wykonaną robotę", 
a jednocześnie łańcuszek przekazywany następnym 11 blogom.

Osoby, które otrzymają owe wyróżnienie 

muszą odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez osobę nominującą 
i nominować kolejne 11 blogów.

Nie można nominować tego od kogo dostało się nominację.



Oto pytania jakie otrzymałam od Ani:
1. Co daje Ci pisanie bloga?    poznaję nowe osoby i ich twory:)
2. Twoja największa pasja?  motocykle i jazda na nim:)
3. Twój ulubiony zakątek świata? Włochy- Rzym
4. Ulubiona potrawa? włoska
5. Co sprawia, że się uśmiechasz? mój Synek:) oraz wasze miłe komentarze:)
6.  O czym marzysz? o chwili spokoju:)
7. Na bezludną wyspę zabrałabym.... Arusia- mój Synuś
8.  Ulubiony kolor... niebieski
9.  Ulubiony film, do którego często wracasz... Transporter
10. Najbardziej lubiana lektura szkolna.... Mały Książe
11.  Ulubiona postać bajkowa.... Smerfetka ze Smerfów
 

A to moje pytania:
1. Kawa czy herbata?
2. Rano czy wieczór?
3. Ulubione zwierzątko?
4. Wypoczynek- aktywnie czy leniwo?
5. Czego się boisz?
6. Ulubiona pora roku?
7. Książka którą możesz mi polecić....
8. Ulubiona potrawa?
9. Twoje życiowe motto:
10. Wymarzone wakacje?
11. Dlaczego piszesz bloga?

Moje nominacje: 

 
Aniu bardzo serdecznie dziękuję za wyróżnienie:) 
 

1 komentarz: